.

FDIT 10 יח '

FDIT 10 יח '

ILS 21.99

כמות
בחנות.

מחק לראשונה את קצה האמבטיה או דלי העץ עם מטלית לחה 2 מיועד לבית ולטיולים, ארוז בנפרד, קומפקטי ונייד, היגייני ונקי. אל תדאגו לשבת באמבטיה מלוכלכת או לשמור על ניקיון האמבט בעת התרחצות. תיק הסרטים של PVC ארוז להפליא בחורים תלויים. תיק הסרטים של PVC ארוז להפליא בחורים תלויים.2 אינץ ', המתאים ליותר מ- 98% מהאמבטיות הבודדות והכפולות או חביות עץ. תיק סרטים של PVC ארוז להפליא בחורים תלויים. מיועד לבית ונסיעות, ארוז בנפרד, קומפקטי ונייד, היגייני ונקי.2 אינץ ', המתאים ליותר מ- 98% מהאמבטיות הבודדות והכפולות או חביות עץ.חומר PE מיוחד משמש כדי להפוך את שקית האמבטיה להתאים היטב. לאחר השרייה, תוכלו לחדור את תיק האמבטיה ישירות עם מים. או לא את שקית האמבטיה, הכניסו אותו לאמבטיה או בחבית העץ, והדביקו אותו על הקיר הפנימי וקצהו של האמבטיה למניעת נופלת שקית האמבטיה. גובה 120 ס"מ/47. אם זה ילד שמתרחץ, מבוגר צריך ללוות אותו. חומר PE מיוחד משמש כדי להפוך את שקית האמבטיה להתאים היטב.2 אינץ ', המתאים ליותר מ- 98% מהאמבטיות הבודדות והכפולות או חביות עץ. זו בחירה טובה מאוד לשימוש אישי או לשימוש במלונות! 4. זו בחירה טובה מאוד לשימוש אישי או לשימוש במלונות!.7 פונקציה : הימנע ממוצרי זיהום צולבים 1.

הפרמטרים של המוצר

Condition:
100% Brand New
Item Type:
Disposable Bath BagMaterial
Size:
Approx. 120cm/47.2in in heightExpanded Perimeter
1. First wipe the edge of the bathtub or wooden bucket with a damp cloth:
2.Unfold the bathtub bag, put it in the bathtub or wooden barrel, and stick it on the inner wall and edge of the bathtub to prevent the bathtub bag from falling down:
3.If the bathtub bag blocks the water inlet, open a small hole in the bathtub bag, which is convenient for the bathtub to enter the water, and you can take a bath when you fill it with water.:
4. After soaking, you can pierce the bathtub bag directly with water. :
Package List:
10 x Packs of Disposable Bath Bag :
Note:
It will be slippery when you put it in the bathtub bag. Please pay attention to non-slip.If it is a child taking a bath, an adult needs to accompany him. :