.

Atyfuer Dash Cam ערכת Hardwire gps כבל מטען GPS GPS כבל מטען נווט מיני מיני חוט קשיח USB ערכת מקף CAM CAM כבל חשמל לרכב 12 וולט ומשאית 24 וולט (11.5ft)

Atyfuer Dash Cam ערכת Hardwire gps כבל מטען GPS GPS כבל מטען נווט מיני מיני חוט קשיח USB ערכת מקף CAM CAM כבל חשמל לרכב 12 וולט ומשאית 24 וולט (11.5ft)

ILS 1.00

כמות
בחנות.

5a; אורך קלט : 35ft ניתן להתקין בעיקר על כל הרכבים ו ★ 【תאימות רחבה】 ערכת DASH CADWIRE CALDWIRE : קלט -12 V-24 V; פלט : 5 V/2. ★ 【סטנדרטים מאובטחים גבוהים】 ערכת DASH CADWIRE CALDWIRE : ערכת ה- USB HARDWIRE MINI עם מודול אספקת מיתוג מדויקת מובנית יכולה להפוך 12 וולט (24 V) ל- 5 V.over כל ערכת Hardwire 11. חיסכון באנרגיה במצב חניה מרחיב את משך הכיסוי באופן אקספוננציאלי על ידי שמירה על מצלמת המקף במצב חיסכון בחשמל במהלך חוסר פעילות.5ft, אורך פלט : 8. מצלמת המקף נכנסת למצב שינה ומתעוררת מייד לאחר שהתגלה השפעה להקליט בבטחה ולאחסן את חמש הדקות הבאות. ★ 【התקנה קלה】 חיווט נסתר פשוט שומר על המכונית מסודרת ומסודרת ומשחררת את מצית הסיגריה לחיבור למכשירים נוספים.5 A (מתאים גם ל- 1 A) ערכת החוט הקשיח הזו התואמת לכל Mini Mini USB Dashcam כמו Dash Cam, Cam Cam, GPS Navigator, מקבל מתח מכל סוג של כלי רכב פועל על 12 V - 24 V. ★ 【ערכת Chardwire Cam Cam Cam】 ערכת חוט קשה זו תומכת בשני מצבי הקלטת חניה, מצב חיישן G, מצב מעקב 24/7 שעות. אמצעי ההגנה המובנים מגנים על המכשירים שלך מפני זרם מוגזם, התחממות יתר; קלט : 12 V - 24 V, פלט : 5 V 2.over כל ערכת Hardwire 11. ★ 【סטנדרטים מאובטחים גבוהים】 ערכת DASH CADWIRE CALDWIRE : ערכת ה- USB HARDWIRE MINI עם מודול אספקת מיתוג מדויקת מובנית יכולה להפוך 12 וולט (24 V) ל- 5 V.5 A (מתאים גם ל- 1 A) ערכת החוט הקשיח הזו התואמת לכל Mini Mini USB Dashcam כמו Dash Cam, Cam Cam, GPS Navigator, מקבל מתח מכל סוג של כלי רכב פועל על 12 V - 24 V. חיסכון באנרגיה במצב חניה מרחיב את משך הכיסוי באופן אקספוננציאלי על ידי שמירה על מצלמת המקף במצב חיסכון בחשמל במהלך חוסר פעילות. ★ 【התקנה קלה】 חיווט נסתר פשוט שומר על המכונית מסודרת ומסודרת ומשחררת את מצית הסיגריה לחיבור למכשירים נוספים. ★ 【חיישן G : ערכת CADH CALDWIRE】 SENOR SENOR תפס את ההשפעות שנגרמו לרכב כמו כל נהג פגע וברח במעשה בזמן שאתה לא נמצא.

הפרמטרים של המוצר